Vill ha en hundvalp! ♥

Har börjat titta in på blocket.se varje dag nu om det finns några söta hundvalpar till salu. Vill verkligen ha en liten
söt tik som man kan sitta och gosa med ♥ Har hittat några raser som jag skulle kunna tänka mig och det är:
bichon frisé, långhårig chihuahua, westie, shih tzu och malteser, såååå söööööta !! ♥ Har hittat några söta till
salu men vet inte om det är läge för det som det ser ut just nu :( Får se om jag kan tjata mig till en liten söt
hundvalp (a) Känns som att förkylningen blir sämre, näsan bara rinner.. Har fått jätte ont i hela nacken och även
ryggen också + att jag inte fattar någonting i matten, ingenting är bra! Lär gå upp massor i vikt nu också när jag
knappt rör mig något också buuuuuääää :( Nu ska jag titta på ensam mamma söker :D

Puss ♥ //Emma


Malteser på bilden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0