tagga träning !

Yes då var ännu en skoldag över och har precis kollat klart andra avsnittet på Idol
på datorn :) Det är så sjukt bra verkligen, så många som är så duktiga! ♥ Önskar
själv att jag hade någon sångröst men men jag sjunger på endå :D Nu måste jag
börja plugga för imorgon har vi no förhör :o träning i regnet och blåsten sedan,
härligt! Måste även berätta om gårdagens match mot Strömstad. Tror inte det
finns något lag som spelar fulare  än vad dem gör :o Dem knuffades med raka händer
i ryggen, nöp mig (har blåmärke idag) och  kallade mig äckel och massor! Som tur ägde
vi dem och vann med 4-1 och jag själv gjorde 2 av målen så är glad för det :D 
Men jag tycker ändå inte att man är någon riktig fotbollsspelare om man håller
på med sån skit, så jag stängde bara av och brydde mig inte ett piss om vad hon sa :)

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0