Skolan igen !

Yes då var jag tillräckligt frisk idag för att gå till skolan :D Saknade dock att kunna sova ut och inte behöva tänka men
nu kör det igång igen så det är bara att kämpa!! Jag och Jessica hade ändå ganska kul idag, fick mina goa skratt! Har
också blivit beroende av Wordfeud på mobilen :o Riktigt roligt spel ! Får slita mig från spelet nu och hjälpa till att duka för snart är middagen klar :) Måste bara säga att jag vill bli frisk NUUUU så jag kan träna igen, känner mig som en fet
padda som snart inte orkar gå längre :o Får nog ändå köra lite styrka hemma ikväll så jag kommer igång lite :)

Puss ♥ //Emma











Lite härliga bilder som jag tog förrut, ingen bild är redigerad !





bjuder på lite bilder av mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0