Seriesegrare med u-laget!

Första matchen mot Husqvarna gick inte alls bra, förlust med 7-0 tror jag det blev... Fick hoppat in en liten stund på
slutet och då gick det inte direkt bra. Var riktigt stel och tempot var verkligen högt så var helt slut :o När matchen
var slut sprang jag, Sonne & Linnea in och bytte om inför nästa match med u-laget! Kändes sådär för mig, bollen
var verkligen värdelös. Är ju van att spela med 5:or nu och 4:or är så små och lätta men det gick ändå hyfsat :)
Vi vann med 3-0 tror jag det blev och det avgjorde så att vi blev seriesegrare! :D Det firades med att alla sprutade
ner varandra med champagne och en lagbild ! Hahah älskar verkligen dessa tjejer, tränar ju inte med dem längre så
det är ganske tråkigt :( Härligt med att vi vann segern, jag har ju faktiskt bidragit med lite mål o så ;) Nu ska jag
iväg på överraskningsfest!

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0