Överraskning för mami! ♥

Hejsan !
Nu har jag precis kommit hem från skolan och dricker en kopp kaffe innan mami
kommer hem och vi ska börja med maten. Skolan har vart rätt seg idag och det
känns inte alls som att jag hängt med :s I alla fall så har jag fixat en överraskning
till min kära mor ♥ Bara för att hon verkligen är världens bästa mamma och att
hon alltid ställer upp och finns där för mig, kunde inte fått det bättre ♥ Så nu är
det min tur att visa henne hur mycket jag verkligen älskar henne och hur underbar
hon är, så därför ska jag bjuda henne på bio :D Vi ska se filmen "Jag saknar dig"
och hon har velat se den innan den ens kom ut så nu äntligen ska vi se den !
Jag älskar dig mami och kommer alltid att göra det ! ♥

Puss ♥ //Emma

I Love You ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0