Nu kör vi lite styrka!

Skolan var helt okej till sista lektionen då jag fick extremt ont i huvudet. Tog moppen hem och när jag väl var hemma fick jag världens humör, helt sjukt! Skrek på alla utan att dem hade gjort något mot mig och jag var bara så jävla förbannad (ursäkta mitt språk). Gick ut och tog en promenad och när jag kom hem igen så var jag hur stressad
som helst eftersom vi har så otroligt mycket läxor så jag låg typ och grinade i säkert 1 timma :o Somnade till en liten stund och sen när jag vaknade var jag helt död nästan var fortfarande grinig.. När jag fick ätit lite ikväll nu blev det bättre och nu har jag precis suttit och jobbat lite matte. Som ni säkert förstår så var det den hemska veckan nu som har börjat.. Inte konstigt jag varit så godissugen och proppat i mig en massa godis, nu blir det i alla fall lite styrka!

Puss ♥ //Emma







Här kommer lite mer bilder som jag tog på mig igår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0