mörk choklad ♥

Haiiii !
Idag har skolan varit riktigt chill ! :D Började segt med so och tyska, sedan idrott.
Spelade brännboll som var så tråkigt så att jag fick världens skrattanfall, sjukt !
Pannkakor till lunch är aldrig fel :D Dem två sista lektionerna hade vi EA (eget arbete)
och syslöjd. Efter skolan tog jag moppen till gymmet där jag mötte upp Amanda,
men så tränade bara jag eftersom hon inte mådde så bra :/ Så istället pushade
hon på mig och vi snackade :) Nu är jag hemma och är så sjukt hungrig, väntar
på att papi ska börja grilla köttet. Mums blir en god middag idag ♥ Så just nu sitter
jag och äter några mörka chokladbitar som var över efter att vi har bakat någon
gång, hihihi (a)

Puss ♥ //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0