Matchen slutade 2-2..

Så nu har jag precis kommit hem och fått i mig lite kvällsmat :) Matchen idag började lite surt eftersom sif
fick 2 lätta turmål.. I andra halvlek kämpade vi på bra och fick först in ett mål och sedan ett till :D Vi hade
verkligen inte med oss domaren idag eftersom han gav 3 spelare i vårat lag  gult kort tror jag :s Yes men
det kändes verkligen underbart att vi kunde ta ikapp 2 mål och fick 1 poäng till :D Orkade inte springa mycket
idag kändes det som för hela hela halsen sved och huvudet kändes riktigt tungt så det var jobbigt.. Lär nog
få feber har jag en liten känsla av :( Har även gjort något med nacken så har ont i den med, usch vad jobbigt
all känns! Klockan 20:00 blir det att titta på Idol och äta glass ♥ bra att äta glass när man har ont i halsen ju!

Puss ♥ //Emma

Gammal bild ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0