host host!

Hejsan,
har inte haft tid att blogga något idag eftersom min skola slutade 15:40 och så fick papi hämta och sen blev det hem
och vila lite innan det var dags att ta moppen till träningen. Träningen gick la sådär, orkade ingenting nu när jag inte
har tränat något på 1 vecka + att jag fortfarande är förkyld så fick byta många gånger kan man säga. Kändes ändå
härligt att få röra bollen och få springa igen! Måste bli frisk innan helgen då 2 matcher väntar, div 2 och div 3. Fick åka
moppe hem i regnet efter träningen så nu när jag kom hem så slängde jag på mig ett par mjukisbyxor och ligger här i
sängen framför datorn :) Måste plugga lite ikväll på första världskriget för på onsdag är det förhör och det ska bli bra!

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0