Galet trött!

Godmorgon!
Jag är så fruktansvärt trött idag. Har ju spelat några matcher nu i helgen och dessutom blev det lite sent igår eftersom jag var tvungen att se klart ett tv program, hehe :) Har fått i mig lite kaffe här nu på morgonen om hopp att bli lite piggare men vi får la se. Har långdag i skolan idag så slutar 15:40.. Så idag blir det att ta moppen så jag kommer hem i tid efter skolan, så stressigt innan träningen! Eftersom vi har hemkunskap sista lektionen så behöver jag inte äta något hemma innan jag tar moppen igen till träningen så det är la rätt gött :D Ne nu ska jag bädda sängen och packa skolväskan så jag får med mig allt.

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0