Domare !

Hej hej !
Jessica sov hos mig inatt och idag fick vi gå upp klockan 08:30 för jag skulle iväg och dömma sammandrag för killar. Kommer dit och förväntar mig att dömma 5manna men så märker jag att det är 7manna, fatta hur nervös jag blev
då ! Dömde 4 st matcher och dem 2 första gick hyfsat bra men de 2 sista så gapade deras tränare på mig lite för mycket så aa.. Fick i alla fall tjänat ihop 320 kr så det var det värt :D Duschade förrut när jag kom hem och så åt jag lite :) Nu ska jag snart göra mig i ordning för att åka till Hanna där vi ska ha riktigt kul ikväll ! :D Här under ser ni
lite bilder på mig som jag tog igår med kameran ute i skogen.

Puss ♥ //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0