Kall och trött..

God morgon!
Gick upp som vanligt idag (halv 7) och har fixat mig och allt, så börjar inte filmen som vi skall se med klassen förrän
halv 10 -.-' Jaja, då hinner man vakna till lite och så har jag ju tid att skriva här :D Det är ungefär 1 tim och 1 kvart
kvar tills jag skall ta moppen och hämta upp Jessica för att åka, CHILL! Vi skall se på Easy A, har redan sett den men
det blir ju bara kul att få se den igen :D Mamma skall på jobb intervju idag, hoppas verkligen att hon får jobbet ♥ För
både hennes egen skull och för våran. Sista lektionen idag har jag hemkunskapsprov och jag tror nog det kommer gå
bra, hoppas på det i alla fall! Får sätta mig och plugga nu fram tills jag skall åka.

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0