Börjar nyttigt och avslutar onyttigt!

Hejsan!
Idag steg jag upp klockan 10 för att klockan 11 åka in med Jessica till gymmet. Mycket kondition blev det idag och det kändes verkligen hur härligt som helst! Första sprang vi 5km på rullbandet och sedan cyklade vi 1mil, inte illa ;) Blev lite styrka efter det dessutom! När jag kom hem gick jag en promenad med hunden, städade kaninburen och åt lite innan jag började plugga. Har gjort det hur länge som helst idag men det är bara att fortsätta.. Har nyss kollat på "Gustavsson 3 trappor", helt sjukt men kul :D Blev även lite lantchips till det och nu lite godis till pluggningen, inte bra Emma!

Puss ♥ //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0