MOT ULLARED!!

God morgon,
Klockan är nu runt 07:15 och jag och mamma passerar snart kungälv på väg mot ULLRED!! :D:D:D Bara jag och mami skall dit idag och det ska bli såååå kul, det var riktigt längesen jag var där nu.. Hoppade nyss in på Statoil och köpte med oss varsin coca cola, toscabulle och en påse riesen, allt är på topp! :D Nu skall vi bara klara oss igenom hela Göteborg och all trafik men det skall nog gå tror jag ;) Önskar att jag hade haft mer pengar men några slantar får jag  klara mig på + mammas pengar haha :D Tog med mig datorn så nu sitter jag och skriver på den, så använder jag telefonens internet så VÄRT! Eftersom vi fick ledigt idag från skolan så bestämde jag och mami det och det var verkligen en superbra idé! Hoppas ni får en riktigt bra dag för det kommer jag ha! :D

Puss ♥ //Emma



BÄSTA BILDEN !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0