Crawford cup igen!

Godmorgon, har precis vaknat upp hemma hos Liv och blev direkt upphämtad av papi eftersom det är samling 14:15 med laget. Ska snart få i mig lite mat och så ska jag börja packa väskan!

Gårdagen så måste jag säga att jag och Liv hade det så sjukt bra inne i Göteborg, fick köpt en del kläder så nu lär månadspengen vara slut.. Kläderna kan jag kanske lägga ut vid något annat tillfälle då jag har tid med det ;) När vi kom hem ifrån Göteborg igår så fixade vi oss och käkade innan vi tog tåget in till Stenungsund och mötte upp några killar. Sen tåg vi bussen till festen som blev helt kaos! Killen som hade festen hans bror kom hem oc så skulle alla dra till badplatsen. Vi var ett litet gäng som skulle dra hem till en annan kille så vi gick i en evighet och när vi väl var framme fick vi inte komma in för han morsa :o Jag och Liv drog ner till Tempo istället och det hände en hel del kul på vägen. Vid 12 kom hennes papi o hämtade oss och så var det dags att åka hem!

Puss ♥ //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0