Arg och ledsen..

Cupen idag tycker jag ändå gick hyfsat bra! Vi kom 3 i gruppen och kom därför inte vidare till semiefinal men spelade ändå bra tycker jag :) Ikväll sedan åkte jag och papi till Ti Amo och åt pizza, mums! ♥  Kom hem sedan och så blev det gräl mellan mina föräldrar och mig om en grej jag inte orkar ta upp.. Just nu sitter jag på golvet med datorn och är både arg och ledsen!! Funderar på att fixa min säng så jag kan lägga mig där och titta på film eller något annat program som jag missat på tvn. Kanske trycka i mig pizza biten som blev över efter att vi åt? Yes så är det FINAL imorgon, får börja tagga imorgon för just nu är jag inte alls pepp.. Inga av mina bilder som jag lägger in på data går att ladda upp så det suger också!!!

Puss ♥ //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0