Wonderful day !

Dagen började med att jag gick på gudstjänst tillsammans med Andreas :)
Efter den stod vi och snackade en liten stund innan vi bestämde oss för att
mötas på torget för att umgås :) Jag köpte den nya Twister glassen och så
satte vi oss på bryggan och snackade där en stund sedan gick vi runt på
torget och kollade in i några affärer :D Sedan satt vi i solen igen och stekte!
Mysigt värre säger jag bara ! ♥ Köpte en Ben & Jerry till mig och bror så
när jag kom hem så åt vi upp lite mer än halva glassen ^^ Hur gott som helst
var det ! Resten av dagen har jag varit ute och fotograferat massor :D Många
fina bilder blev det ! :D

Puss ♥ //Emma

Ben & Jerry ! ♥



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0