Sjuk !

Godmorgon !
Kände redan igår hur jag började nysa och hur förkylningen var på väg,
trots det spelade jag ändå match med damer ! Resultatet blev orättvist,
dem vann med 4-2.. Efter matchen hade jag rejält ont i halsen och samma
sak är det idag + att jag har ont i huvudet och näsan är täppt.. Usch varför
ska jag bli sjuk just nu när allt kul händer och vädret är så underbart? :(
Har precis kollat klart på Bambi 2 nu och druckit oboý med honung i ! :D
Usch hatar verkligen honung finns inget värre ! Som tur vet mami om det
så hon köpte mint choklad honung och det funkar i alla fall :) Blir att äta
en hel del frukt idag och kanske lite glass för halsen (a) Har ni något tips
på vad man kan äta för att bli frisk? :D
Måste plugga idag också, skulle
egentligen ha redovisning för klassen men då får jag och Jessica ha det
imorgon istället !

Puss ♥ //Emma

APELSIN ÄR BRA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0