SHOPPING FRÅN HELGEN !

Lägger upp all shopping som jag och mami har handlat under helgen ! :D
Riktigt nöjd med allting, har verkligen insett nu när man har stått i provrumen
att jag måste ner i vikt innan sommaren ! Kommer inte våga visa mig i bikini,
så från och med på måndag blir det hård diet och massor av motion ! Nu får
ni se alla kläder :D

Puss ♥ //Emma


2 bikiniöverdelar från Cubus för 149:- / 129:-
och 1 bikiniunderdel för 99:-

2 tjocktröjor från Cassels för 599:-
Tröjan till vänster är hallonröd och inte rosa ;)

Linne från Cassels för 250:-



Min konfirmations- och Skolavslutningsklänning :D
Köpt på VILA för 399:-

Lite trosor från Cubus som ni ser 3 för 2 !

Köpta på Vero Moda för 130:-

2 st tenniströjor från Cassels för 129:- st !

Strandklänning från Cassels för 199:-

Jeansshorts för 249:-

BH från LINDEX för 199:-

Linne från LINDEX för 149:-



Linne från ESPRIT för 399:-
På bilden under ser ni mönstret lite bättre :)

Liten kofta från ESPRIT för 399:-

Fotarmband för 59:-
Ring för 79:-
Örhängen för 69:-
Örhängen för 69:-

Ansiktsmask för 12:-
Fotscrub för 12:-

Detta vara allt och jag måste bara berätta att min mami är verkligen världens
bästa som har köpt allt detta till mig !
ÄLSKAR HENNE ! ♥

Kommentarer
Postat av: Sissi

fina köp :)

2011-05-16 @ 18:33:08
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0