Plastikturisterna !

Goddag !
Kom nyss hem ifrån skolan och nu sitter jag i hammocken men datorn framför mig
och skriver här ! Tog mig nyss ett päron och en kopp kaffe men ändå är jag riktigt
hungrig, måste vara något fel på mig :o Blir mat någon gång vid halv 5 så får klara
mig till dess :) Ikväll ska vi tillbaks till skolan och visa upp för alla föräldrar vad vi
har arbetat med nu under tema veckan (alla klasser ska göra det). Så imorgon är
vi lediga, hur härligt som helst ! Är verkligen trött för det blev ganska sent igår..
Tittade ett avsnitt idag i skolan på plastikturisterna, så tänkte fortsätta att kolla på
resten av avsnitten :D Tycker verkligen det är jätte äckligt att operera, usch nej
jag ska inte jobba med något som har med sjukvård eller kroppen att göra ! Har
absolut ingen aning vad det finns för jobb som pasar mig, vi får se i framtiden :)
Nu ska jag fortsätta med mitt tittande !

Puss ♥ //Emma





Opps.. Här dök det upp ett par enorma ben ! :o :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0