Överraskad, men samtidigt chockad !

Godmorgon !
Ingen skola idag eftersom vi är lediga, kändes riktigt gött att få sova ut !
Har legat och fortsatt att kolla på plastikturisterna på kanal 5 play :D
Min tränare ringde nyss och kom med ett litet överraskande men endå
chockande meddelande. Han pratade först med mami och hörde ifall allt
var okej och så, sedan berättade han för mig. Han berättade att damlags-tränaren
för div 2 laget ville att jag skulle åka med dem på söndag på bortamatch ! :D
Inte säkert att jag får spela överhuvudtaget men att jag då får lära mig hur dem
spelar och beroende på hur matchen ser ut så kanske man får hoppa in en
snabbis ! Att bara få den förfrågan gör mig hur glad som helst, en tjej på 15
år får förfrågan att följa med och sitta på bänken i en div 2 match :D Känns
verkligen som det går framåt med fotbollen och det är ju hur kul som helst !
Ville bara berätta detta för just nu är jag riktigt lycklig !

Puss ♥ //Emma

Tänk vad liten man har varit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0