Nice day !

Idag är det skola igen då ! Är fortfarande lite förkyld och så men det är
inte så mycket så det är skönt :) Ska ta moppen till skolan så kan sova 20min
längre men idag väckte papi mig tidigt och jag glömde ju av det så fick lite tid
över nu kan man la säga ;) Har just nu på mig ett par gröna byxor men funderar
att byta till ett par röda när jag kommer till skolan. Får se om det är tillräckligt
varmt för det, men solen skiner ju riktigt mycket så det kan mycket väl bli så
att jag tar på mig dem :) Efter skolan idag har jag konfirmation, inte många
dagar kvar nu till jag konfimeras ! :D Har fortfarande inte hittat någon konfa
klänning så jag och mami måste verkligen åka upp till TORP någon dag ! Ne
nu får jag avsluta denna långa text.

Puss ♥ //Emma





Lite bilder på mig ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0