Myskväll med mami ! ♥

Ikväll har jag och mami haft det riktigt mysigt, helt ensamma ! :)
Dukade upp massor av gott så man känner sig riktigt fet just nu :s
Har kollat lite olika tv program och så, höll på att svimma ut av ett
eftersom det var blod i som jag har fobi av.. Men mami hjälpte mig
så hann aldrig svimma som tur är :) Mami har precis lagt sig nu för
hon är så trött på kvällen så jag sitter uppe nu helt ensam och ser
på något läskigt på tv, lite rädd är jag faktiskt.. Borde nog lägga mig
för ska upp tidigt imorgon och spela match !

Puss ♥ //Emma



Lite av det goda som vi åt ♥

Kommentarer
Postat av: Elsa

mammor är bäst helt enkelt. :)

2011-05-28 @ 23:20:21
URL: http://elsarohlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0