Lördag !

Började med att jag tränade fotboll 10-12 idag, därefetr drog jag och mami
in till Stenungsund för att kolla skor jag ska ha på konfirmationen imorgon :)
Hittade ett par super läckra som vi köpte ! :D Ikväll har vi sedan varit på min
konfirmationsgrej då vi gjorde lite olika grejer som t.ex spelade upp en pjäs
och sjöng och lite annat sånt som man brukar göra i kyrkan! Imorgon har vi
själva avslutningen för konfirmationen så då blir det också att man får gå upp
tidigt och fixa sig inför den :) Nu måste jag lägga mig så jag inte är stendöd
imorgon ;)

Puss ♥ //Emma

Kompisarna ♥

Jag och Julia ♥

I kyrkan ! :)

Älskar skorna ! ♥

Tog en bild på vägen hem från kyrkan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0