Hemma igen !

Konfirmationslägret var underbart, och fick träffat massor ut av underbara
människor ! :D Kul var det också, vi hittade på massa grejer verkligen !
Fotboll, volleyboll, såpainnebandy och massa mer ! Tog 720 bilder på lägret
så lägger bara ut några få ;) Vi bodde på en en jättemysig gård som ligger
precis bredvid sjön Mjörn och det var massor som badade, fyy vad kallt ! :s
Vi har haft lektioner 3 timmar varje dag och det var ju inte så kul direkt..
När vi satt i kyrkan varje kväll på andakt så var det så otroligt mycket
känslor som kom ut, massor av tårar.. Man visste inte ens varför man grät
det bara kom, verkligen en upplevelse ! Precis när jag kom hem så var
det bara att börja packa för att åka och spela match med div 3 mot Rössö.
Matchen slutade 3-3 för er som vill veta, nu måste jag göra läxa !

Puss ♥ //Emma

Liv spelar gitarr :)

Twister ♥

jag :3

Jag och Melissa :D

Vatten..

Sitter i solen och kollar på brännboll ! :D

Volleyboll !

vackert !

Yes, här bodde vi !

lektioner...

Melissa och Ellen ! :D

Jag och Liv :D

Klotterplanket, detta får bli sista bilden !

Kommentarer
Postat av: E M M A

Sv; du med gumman! <3



UDNERBAERT <4

2011-05-04 @ 22:42:49
URL: http://emmasvard.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0