Happy face !

Hejsan !
Skolan gick fort idag, brukar göra det på torsdagar och det är gött ! :D
Efter skolan tog jag moppen till konfirmationen, egentligen skulle vi ta
kort idag men så blev det tydligen inte.. Så jag och Melissa hade stått
och gjort oss i ordning 20 min i onödan men aja ! :) Nu är jag hemma
och ska snart börja plugga lite matte, fyy :( Blir att kolla på programmet
"Supersize VS Suuperskinny" ! Tycker det är bra och kul att kolla på
hur olika människor är och man får ju se hur mycket mat stora personer
äter och hur lite smala personer äter :) Tog lite kort förut också som
kommer här under !

Puss ♥ //Emma




















Lite härliga bilder från förut ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0