ÄLSKA TV:N ! ♥

Vädret är ju bara för tråkigt, har ont i huvudet och känner mig bara trött.. :(
Förut när jag satt och gjorde läxorna somnade jag och sov kanske 1 halvtimma
och det kändes underbart ! La mig rätt sent igår och det är säkert därför jag är
lite trött idag också. Har legat och kollat på tv nästan resten av kvällen, jag
tycker det mysigt att ligga och se på tv när vädret är uselt ! ♥ Fick gå ut med
hunden förut i ösregnet och där gick jag med en regnjacka, stövlar och ett
paraply :) Att höra hur regnet faller på paraplyet utan att man själv blir blöt
är också väldigt mysigt ! ♥

Puss ♥ //Emma

Kommentarer
Postat av: Emma

svar; Tack så mycket :D

2011-05-18 @ 21:20:54
URL: http://emmajjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0