Aldrig mer klackskor till skolan !

Äntligen hemma efter denna hemska eftermiddag som nu har blivit bra igen !
Efter skolan skulle jag till torget för att hämta ut pengar till gymmet, så ska
jag ta en buss därifrån. Självklart kommer jag på att jag har glömt sportväskan
och måste gå tillbaka till skolan i klackskor och sedan därifrån till gymmet :o
Var så fruktansvärt sur för hade verkligen hur ont i fötterna som helst ! Så
hann bara gymma i 50 min men det räckte gott och väl :) Sprang 5km
rullbandet och därefter blev det situps :) Nu ligger jag i sängen och snart ska
mami och jag börja göra tacos ♥

Puss ♥ //Emma

Jag idag ! :)

Inte så höga men det känns att gå i dem ! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0