Lördag - Söndag !

Lördag:
Idag var det fullt upp hela dagen så hann inte göra något inlägg på bloggen..
Först var det iväg på morgonen för att träna fotboll och efter det handlade vi
lite, jag mami och bror :) Sedan var det hem och sätta sig ute i det underbara
vädret och sola sig lite. Satt också och gosade min söta kanin och klippte hennes
klor. Efter det blev det god ma som jag hade bestämmt, lövbiff och pommes med
bearnaiesås, mums ! ♥ Bestämde med Nea att jag skulle sova hos henne så då var
det bara att börja packa ihop sina grejor och så körde pappa ner mig till hennes
innebandymatch ! När hennes match var slut tog vi en buss hem till henne och
resten av kvällen så vi film, åt godis och massa mera onyttigt, inte bra ! Men det
var gott ! ♥
Söndag:
Vi vaknade upp vid halv 12 ungefär och så gick vi ner och åt lite frukost :D Snart
ska hon där Linnea som jag sov hos spela match igen ! Själv ska jag hem och plugga
usch så tråkigt ! Ska se om jag får till det att typ köra lite styrka hemme i huset :)
Vi får la se ;)

Puss ♥ //Emma

Bild som togs på mig igår :)

Bild på Linne och mig för ett tag sen när hon sov hos mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0