Shopping !

Goddagens !
Idag efter skolan mötte jag upp mami, mormor och min bror på torget, för jag ville
visa lite grejer jag ville ha :3 Det slutade med att jag fick några kläder som ni ser
här nedanför :D Därefter gick vi in på Tiamo där jag åt igår fast idag åt vi pizza !
Fyy vad tjock man känner sig nu, jag får nog göra 100 situps ikväll asså ! :s Men
gott som tusan var det ! ♥ Efter det åkte vi till Ica för att handla lite, och nu är jag
här hemma ! :D Ska strax gå ut till kaninisen och ge henne lite mat och vatten :)

Puss ♥ //Emma


Ett par gröna byxor från LINDEX för 199:-
Vet att dem ser svarta ut men dem är gröna ;)

Jeansleggings från Cubus för 299:-

Transparent skjorta från Cubus för 199:-

Mascara från LINDEX för 119:-

Smycken som jag fick av mormor, från Cubus för 59:-

Varit en riktigt underbar fredag, tack ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0