moppekörning !

Idag har jag ju kört moppe från 8-12 och ja det gick faktiskt hyfsat bra ! :D Var så sjukt
nervös precis innan men det släppte efter ett tag :) Först körde vi runt lite i samhällen
och sedan var det ut på landsvägen och sist mitt inne i centrum. Att köra i centrum bland
massa trafikljus, övergångsställen och järnvägar var nog det läskigaste ! :s Fyy ! Men det
gick okej, råkade bara tuta 2 gånger, köra fel, och glömde stänga av blinkerserna några
gånger annars gick det bra ! :D Efter körningen så var ju hur hungrig som helst så jag
tog en hot dog och en dricka inne på Sibylla innan det var dags att gå tillbaka till skolan.
Känns som att dagen har gått hur fort som helst, på ett bra sätt ! Hann ju bara ha 2
lektioner när jag kom tillbaka så det vra chill ! ;) Vädret är ju hur underbart som helst
också, strålande sol dock blåsigt och kallt men ändå ! Pappa håller just nu på att laga
pannbiff, mums ! ♥ Jag är riktigt hungrig nu ! Sedan blir det plugg, plugg, plugg ! Har
svenska prov imorgon och på fredag har jag tyska och no prov :s Pluggar man så klarar
man det, så är det bara ! :D

Puss ♥ //Emma

En suddig bild jag tog med camen på datorn, inte speciellt vacker heller ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0