Långdagar är sega..

Hejsan !
Idag har vi gått långdag då som vi gör varje måndag .. Det innebär att vi slutar
15:40 och alla andra dagar slutar vi 14:10. Eftersom att min träning börjar 17:30
och bussen går inte hem från skolan förrän 16:30 och då är jag inte hemma förrän
17:00 :o Därför måste alltid någon hämta mig varje mpndag så jag hinner hem och
byta om för det tar ungefär 20 min att åka från mig till träningen :) Hatar att bo så
långt från allting ! :( Jaja, fotbollsträningn var i alla fall hur go som helst och allt
kändes riktigt bra ! :D Nu ikväll efter träningen klippte mami topparna på mitt hår
för det såg verkligen helt hemskt ut med alla slitna toppar ! Måste börja göra lite
hårinpackningar med mitt hår också, det är hur torrt som helst ! :s Någon som har
något förslag till någon bra hårinpackning ? :) Nu ska jag snart lägga mig så
jag är hyfsat pigg imorgon !

Puss ♥ //Emma

Har använt mig ut av detta förrut och det var la hyfsat bra men vill ha något
riktigt bra verkligen som vill ge extra mycket fukt till håret ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0