Känns som att våren är påväg ♥

Hallo Bloggen !
Idag har jag först varit på gudstjänst imorse och efter det så fick man semla (a)
Kände suget efter de där semlan så aa jag åt.. Men det var gott ! :D Vädret har
ju varit helt underbart idag, så när jag kom hem så packade jag och min bror
ihop en picknick korg och så gick vi ner till isen :) Det var verkligen hur läskigt
för isen knakade verkligen hur högt som helst ! :o Men det var riktigt mysigt att
sitta där mitt på isen och fika samtidigt som solen sken rakt i ansiktet på en.
Sen drog jag ut och sprang ungefär 4km och kom tillbaka helt andfådd och kunde
knappt andas ! Känns som att all kondition har försvunnit nu när man har vart
borta i 2 veckor :o Nu ligger jag här i min säng och det känns som att benen
väger 100 kg asså.. Känner mig ganska trött också, haha (a)

Puss ♥ //Emma











Här är lite bilder från dagen, riktigt mysit var det ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0