det finns inga utvägar !

Godmorgon på er !
Eller ska jag kanske säga förmiddag nu ? :) Vakmnade upp vid 10 idag och kände att
jag verkligen inte orkade gå på gudstjänst idag.. så det blev en lugn morgon med en
god frukost ! Har nyss varit ute hos min kanin och myst lite med henne, känner att
jag har varit riktigt dålig på det :( Idag blir det nog plugg hela dagen ! Har 3 prov
denna veckan + 1 redovisning.. Men det finns inga utvägar utan det handlar bara om
att plugga plugga plugga.. Om man tänker på att det nu är bara 1,5 år kvar av
högstadiet så är det värt att lägga ner den tiden på plugg för att sedan kunna komma
in på det gymnasiet man vill och efter få det jobb man vill ha ! :) Tänker man så här
så känns det lättare att plugga tycker jag. Ne nu får jag ta och sätta igång !

Puss ♥ //Emma

Bild på min söta kanin från i somras (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0