Bröllop / Dop ♥

Igår vann vi matchen med 7-0, riktigt bra spelade vi ! Kände att jag själv inte kom
in i spelet men det var ju min första utomhusmatch för i år. Efter matchen åkte jag
direkt till dopet som dem skulle ha :) När vi sitter där inne så kommer dem helt
plötsligt in genom gången och så ska dem gifta sig, och ingen visste någonting så
det blev verkligen en överraskning ! :D Första bröllopet jag har varit på ! När dem
var gifta så döptes deras lilla bebis till Tilda :) Hon är hur gullig som helst verkligen ♥

Puss ♥ //Emma


Bild från när dem gifter sig ♥

Här döps hon till Tilda ♥

Tilda ♥

många fina presenter ♥

i församlinghemmet efter dopet/bröllopet :)

Jag sitter med lilla Tilda ♥
Så här såg jag ut igår också: en vit skjorta, svarta byxor, klackskor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0