Torget med Jessica !

Det blev ett morgondopp och fyy vad kallt det var ! Kändes som nålar stack genom
kroppen och man fick kramp :o Efter kändes det mycket skönare :) Vi åkte hem och
fixade oss innan vi sedan drog iväg till torget för lite shopping ! Hittade några fina
grejer som jag köpte (a) Fick även en rejäl brännblåsa efter att jag backade in med
benet på avgasröret till moppen :( gjorde riktigt ont ! Vi avslutade med att dricka
en frapino på bryggan innan hon skulle till sin träning och jag hem. Nu är jag i alla fall
hemma igen och snart blir det mat ! ♥

Puss // ♥

Guldigt armband 59:- på KICKS och fick med schampo och hårinpackning !

Linne för 149:-

Linne för 129:-

Linne för 99:- på rea !
Alla linnerna är köpta på gina tricot :)

Så här ser man ut idag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0