vill bort..

hejsan bloggen !
Igår hann jag tyvärr inte blogga något eftersom jag åkte
iväg redan vid halv 11 på morgonen och var på bff träning
till klockan 4. Direkt efter den åkte jag på gudstjänst och
när jag kom hem så åt jag bara lite, sedan var det dags
för att åka och träna med mitt egna lag ! (y) Var så slut
i benen och imorse när jag vaknade krampade det så
otroligt mycket så jag nästan började gråta :/
Idag fick sluta tidigt idag från skolan så det var gött ! (y'
Hemma har jag bara slappat vid datorn och just nu håller
jag på att plugga tyska.. Riktigt segt att få in massa glosor..
Jaja.. min bror är bara så otroligt jobbig hela tiden just nu
och det känns som att jag bara vill åka hemifrån och bo
någon annanstans under 1 vecka typ så man bara kan ta
det lugnt men aja.. Nu ska jag plugga vidare så,

pusshej ♥ //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0