Fredagsmys med Melissa! ♥

Hejsan !
Melissa sov hos mig inatt så det började med att vi vaknade
och gjorde i ordning oss och tåg bussen till skolan. Skolan
var väll egentligen precis som vanligt :) Efter skolan åkte jag
hem och packade och lite sånt och sen var det att ta tåget
till Uddevalla för att träffa min sötnos Melissa ! ♥ Vi har precis
varit nere på en pizzeria vid henne och ätit kebabtallrik, hur
gott som helst! ♥ Jag åt upp verkligen allting och känner mig
hur fet som helst nu ! :o haha, men ibland får man vara lite
tjock ^^ Har snart klarat att inte äta godis på en månad,
känner mig riktigt stolt över mig själv faktiskt (A) Senare
ska vi dippa morötter och gurka, ska bli riktigt mysigt och
gott ! :D♥ Nu ska jag se på solsidan del 2 som jag inte har
hunnit kolla på än :)

Puss ♥ //Emma

En liten tjockis bild på mig :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0