Fortfarande ont i halsen..

Dagen blev inte alls som jag trodde den skulle bli :) Började med att
kolla på film men fick sedan ett ryck och ville ta tåget in till troget.
Bara för att få komma ifrån huset lite ;) Från stationen gick jag ända
bort till Sundahallen för att kolla en innebandymatch, jag förstår mig
verkligen inte på sporten men det var kul att titta! :D Efter den matchen
kollade jag på ytterligare en innebandymatch som inte alls var lika skoj
och efter det hämtade papi upp mig :) När jag kom hem såg jag klart
på filmen och nu ligger jag i sängen och har börjat plugga lite *duktig*
Har fortfarande ont i halsen ! :( och imorgon ska jag spela cup ! (y'
Ja vi får se hur det blir med det.. MEN JAG SKA SPELA ! :D NU ska jag
i alla fall fortsätta med pluggandet..

Pusshej //Emma ♥

Ibland så kommer pluggisen fram i mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0