Trassel !

Godmorgon Bloggen!
Tänkte berätta om gårdagen lite eftersom jag inte orkade blogga igår.
Igår så åkte jag, mami, bror och kusin in till Göteborg för att kolla på Bio !
Vi såg filmen "Trassel" i 3D och den var riktigt kul och bra ! :D Rekomenderar
er verkligen att se den ! Efter det åt vi på en italiensk restaurang och där
delade jag och mami på en pizza eftersom jag var så fruktansvärt mätt efter
allt onyttigt som vi hade proppat i oss på bion. Min kusin följde med oss hem
och så har han sovit över här inatt. Just nu ligger jag här i min säng och lyssnar
på musik medans jag väntar på att min mami ska bli klar så vi kan åka in och
handla taco grejer som vi ska äta ikväll ♥ Vill bara berätta att vädret är riktigt
fint idag fast det är lite kallt.. Nu ska vi åka !

Puss ♥ //Emma




Här kommer 2 små bilder på mig, inte riktigt så bra men vi har bråttom så det
fick bli dessa.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0