Solig morgon !

Godmorgon Bloggen!
Idag när jag vaknade och kollade ut var det sol ! :D och snö då, men men..
Underbart att det kan komma sol så vi slipper det regniga och slaskiga vädret.
Skulle ställa mig på vågen idag också och då blev det depp.. Hur har jag kunnat
gå upp allt som jag gick ner, sjukt besviken på mig själv! Det här måste ändras !
Jag bakde scones som vi åt till frukost och det var riktigt gott faktiskt! ♥ Idag ska
vi åka till min moster för att fira mig, mami och moster :) Alla vi fyller år i Februari
rätt tufft ändå tycker jag ! Det ska bli kul i alla fall, har inte träffat henne på länge
och så ska man ju få lite presenter, thihi ♥ Här kommer några bilder från Isaberg !

Puss ♥ //Emma

Jag, Jessica och en liten del av Mikaela :)

En blek bild på mig :S

Jag och Jessica ♥

Min snowboard jag hyrde och också sista bilden jag lägger upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0