sääängen !

Nu har pappa kommit hem ikväll och det firade vi genom att jag och bror delade
på en pizza och sen åt vi lite kex & ost ! ♥ Jag fick ett par snygga stövlar som jag
tror jag ska ha på mig imorgon till skolan ! Ni får se bild på dem imorgon ;) Känns
riktigt härligt att papi är hemma igen så nu finns det alltid någon som kan köra
till träningen ! :D Jaja, imorgon börjar mitt "nya liv". Jag ska sluta med godiset och
allt det onyttiga som jag gjorde förra månaden för nu ska jag verkligen gå ner i vikt!
Finns inga genvägar, det är nu eller aldrig ! Jag tänker se bra ut till sommaren när
jag är på stranden och inte massa bilringar och fladdriga lår, NEJ ! Jag har bestämt
mig! :D Nu ska jag snart lägga mig för jag tror jag har prov imorgon som jag inte
kan ett piss på (INTE BRA!) + att imorgon ska jag göra min första moppe teori
lektion :) LÄÄÄÄÄNGTAR efter att få moppen så att man känner sig lite fri ! :D
Ne nu måste jag lägga mig i sängen och sova..

Puss ♥ //Emma

Jag tycker att mitt nattlinne är väldigt gulligt :3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0