Promenad i det underbara vädret !

Hej Hej !
Idag väckte mig runt 11 och så åt vi frukost och så innan hon skulle ta tåget hem.
Därefter har jag dammsugit hela nedervåningen + rensat ut alla varor i skafferiet
som gått ut. Känner mig riktigt duktig om jag ska vara ärlig ! :D Kom precis in från
en promenad med mami och hunden, shiiieet vad det är kallt ute säger jag bara !
Välj aldrig vanliga Converse och gå ut på promenad med när det är -11 grader ute!
Mina tår frös så jag kunde inte känna dem, men nu är de varma. Tog bara några
bilder eftersom det var så kallt och jag ville hem så fort som möjligt ^^ Nu ska
jag nog ta och plugga lite för skolan börjar ju på måndag igen :(

Puss ♥ //Emma

Fotade en underlig fågel som står där nere i höger hörn













Våran lilla vovve på de 3 sista bilderna ♥

Kommentarer
Postat av: angelica; photo&FASHION ♥

vad händer idag då?:D

2011-02-20 @ 13:02:41
URL: http://improvme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0