One piece ♥

Hejsan Bloggen !
Idag har dagen gått ganska fort känns det som. Lektionerna var inte så många
och helt okej faktiskt. När jag kom hem satte jag mig och gjorde matte och det
tog ju inte precis 1 minut om man säger så ^^ jaja, har engelska prov imorgon
så får nog plugga på det idag också.. Har kollat på olika onepiece men jag gillar
verkligen den här blå ♥ Har tyvärr inga pengar, men nästa år kanske ! Ikväll ska
vi kolla på film ! :D Det är inte ofta min familj kollar på film kan jag säga :S
Nemen nu ska jag nog gå ut i köket och hoppa hopprep, man får ju riktigt bra
kondition på det har jag hört och dessutom behöver jag gå ner i vikt!

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0