Mamma fyller år ! ♥

Hejsan Bloggen !
Nu ska jag berätta vad som hände igår eftersom att jag inte hade tid att blogga :)
Men Skolan var helt som vanligt förutom att vi hade prov men det kändes bra (y)
Efter skolan när jag kom hem duschade jag och fixade til mig. När mami kom hem
från jobbet åt vi tacos och efter det drog jag, malin och Jessica på fest ! ;D Det var
riktigt nice förutom att det blev lite fööör mycket.. Jaja jag var i alla fall nykter hela
kvällen och det kanske var bra :)
Idag vaknade jag upp hos Ogge då han som hade festen och så drog vi till donken
och åt frukost ^^ Banan & Chokladmilkshake och en mc chicken jr ! :D MUMS ! ♥
Sedan gick jag till min moppeskola för idag skulle vi börja öva oss på att köra :D
Det första jag gör är typ att slira iväg och shiet vad rädd jag var.. :s Men i slutet
gick det mycket bättre! (y) Idag fyller min mami år !! :D♥ Så ikväll ska vi äta
riktigt god mat och så blir det antagigen tårta och godis på detta ! :D Ska verkligen
bli riktigt mysigt ! ♥

Puss ♥ //Emma

Bild på mig ifrån igår i skolan :)

Idag blir du 41 år min älskade mor, och jag älskar dig mer och mer för varje år
ska du veta ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0