Fullspikad dag !

Hallo Bloggen !
Idag var det skola som vanligt då och på rasten drog jag och Jessica till torget för
att ja skulle köpa present till min mami :) Sedan gick vi in på gina tricot och så
fyndade jag 1 tröja för 50:- ! :D En kompis i min klass har exakt likadan tröja
men det tänkte jag ju inte på när jag köpte den, smart som man är.. men den
är fin så jag är ändå nöjd ! (y) Direkt efter skolan var det konfirmation som jag
gick till och efter den direkt till moppeskolan :) Hände inte så mycket där idag
han berättade lite och så såg vi på film ! :D När den var slut gick jag och papi
till Team Sportia och köpte inlägg till mina skor !! (y) :D Nu kanske jag slipper
att få ont i benhinnorna och hålfoten ! Därefter åkte vi hem och så har jag suttit
och pluggat nu sen dess :) Snart dags att lägga sig i sängen så man är pigg
imorgon !

Puss ♥ //Emma

Bara 50:- på gina tricot !!

Texten på tröjan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0