Sola solarium

HEJ HEJ!
Idag såg vi på 2 filmer igen, "Little miss sunshine" och "Ondskan". Helt okej filmer tycker jag, ondskan var absolut den bästa måste jag säga! Efter skolan gick jag och Jessica till torget för att köpa julklappar och jag fick köpt 2 st. Sedan gick vi till Sportlife och jag fick solat solarium för första gången :D Så Jag låg och solade och hon satt på en stol utanför och så snackade vi ;) Jag blev faktiskt lite brun men behöver ju sola mer för att det ska märkas om man säger så. Har precis bakat kolakakor nu som jag ska ge bort i julklapp och snart bär det av mot träning :D Imorgon är det julavslutning, wihoo! :D:D:D

Puss ♥ //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0