Kul med fredag...

God morgon,
Jag har ju redan varit vaken ett tag men känner mig fortfarande trött.. Blev ingen skola idag eftersom jag har så sjukt ont i halsen och känner mig inte bra o.s.v. Känner mig riktigt hungrig men är verkligen inte sugen på någonting som vi har hemma. Vad ska man hitta på idag då? Skulle egentligen åkt och gymmat med Jessica efter skolan så är något sur på min hals.. Varför just nu?! Blir väl att bara ta det lugnt antar jag, åhh så tråkigt :( Man får göra det bästa av situationen! Funderar just nu på att plocka fram mitt 1000 bitars pussel eftersom jag har så sjukt tråkigt. DET GÖR JAG!!

Puss ♥ //Emma



fyfan vad man ser ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0