Kall som en isbit!

Nu är one piecen äntligen på och jag ska lägga mig i sängen och titta på Ghost Whisperer. Innan det måste jag bara plugga lite på so läxa som vi har. Idag i skolan skulle vi ha svenska i 120 min fattar ni eller?! Efter skolan skulle jag ta bussen till gymmet men den kom aldrig så då var det bara att börja gå... Hade motvind hela vägen och jag frös verkligen ihjäl, kände inte mina fötter och händer! Fick i alla fall tränat, 2 mil på cykeln och sedan lite styrka. Mådde så fruktansvärt illa på slutet så trodde nästan jag skulle spy, tror det berodde på att jag var hungrig. Som tur var hade papi lagat god mat som jag åt när jag kom hem (a)

Puss ♥ //Emma











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0