Sola, regn och fotboll !

Blev en utflykt ut till havet idag med familjen + kusin ! Solade det mesta men
fick ändå doppat mig en snabbis i havet innan vi åkte hem :) Helt plötsligt när
mami och papi var inne på ICA så började det verkligen ösregna och det det bara
rann nerför backarna. Tyckte det såg hur mysigt som helst ut så jag gick ut och
när dem hade handlat klart var jag helt genomblöt, ni skulle sett vad folk stirrade ! :D
Ikväll har jag vart på fotbollsträning, då var det rena motsatsen till regn. Solen
stekte på hur mycket som helst så det kändes som man kokade :s Träningen kändes
bättre idag än vad den gjorde igår så det var ju bra ! Blev ett dopp i sjön efter träningen
innan jag sedan åkte hem och tog en dusch :) Nu blir det snart sängen för ikväll ska
jag lägga mig hyfsat tidigt !

Puss ♥ //Emma

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0